Liczy się każda minuta pracy. Gdy maszyna nagle się zatrzymuje, użytkownik nie musi martwić się o ewentualne błędy, a jego partner serwisowy już wie, co się stało.
Połączone w inteligentną sieć maszyny CLAAS informują automatycznie partnera serwisowego. Ma on bezpośredni dostęp do specyficznych danych i może błyskawicznie reagować. Gdy zjawia się na polu, wszystkie potrzebne części ma już ze sobą. Także konserwacja przebiega w równie łatwy sposób.
Remote Service to podstawowy moduł umożliwiający łączenie maszyn w sieć. Użytkownicy mogą testować go bezpłatnie przez pięć lat – koszty pokrywa firma CLAAS. Wystarczy Twoja zgoda.
Korzyść: Natychmiastowe rozwiązanie problemu dzięki dostawie i instalacji części zamiennej w miejscu użytkowania maszyny.
Korzyść: Szybkie przeprowadzenie konserwacji.
Dla firmy CLAAS bezpieczeństwo pracy klientów jest najwyższym priorytetem we wszystkich działaniach. Dlatego postępujemy zgodnie z prostą zasadą – klient ma zawsze pełną kontrolę nad CLAAS Remote Service:
1 Opcja nie jest dostępna we wszystkich krajach.