Usługa konserwacyjna CLAAS

Planowane bezpieczeństwo.

Eliminacja przestojów, zbędnych kosztów i stresu.

Usługa konserwacyjna CLAAS

Planowane bezpieczeństwo.

Eliminacja przestojów, zbędnych kosztów i stresu.

Planowane bezpieczeństwo dzięki proaktywnej i regularnej konserwacji.

Dzięki innowacyjnej technologii, wysokiej jakości i unikalnemu komfortowi jazdy wszystkie produkty CLAAS są tworzone z myślą o maksymalnej opłacalności. Zapewniają najwyższą niezawodność konieczną do udanych żniw w dowolnych warunkach pracy i pola. Aby stan ten nie uległ zmianie również na dłuższą metę, zalecamy regularne zlecanie czynności zapobiegawczych serwisantom naszego partnera handlowego.

Poza okresowymi szkoleniami dla pracowników przemawiają za tym jeszcze inne argumenty:

  • Aktualna dokumentacja techniczna włącznie ze wszystkimi aktualizacjami sezonowymi
  • Specjalistyczne narzędzia i techniki diagnostyczne
  • Indywidualny przebieg kontroli
  • Kompletna historia pojazdu
  • Dokumentacja w cyfrowej książce serwisowej
  • i dużo więcej...

Konserwacja przeprowadzana przez partnera handlowego CLAAS gwarantuje wysoką jakość maszyny również po wielu żniwach. Celem konserwacji przeprowadzanej przez specjalistów jest eliminacja przestojów, które poza ogromnymi kosztami mogą powodować również dużo stresu.

Rzecz jasna poza konserwacją indywidualną są rzecz jasna dostępne również umowy serwisowe zawierane z partnerami handlowymi CLAAS.

Do umów serwisowych CLAAS.

Proaktywna konserwacja przeprowadzana u partnera handlowego CLAAS oszczędza czas i daleko wykracza poza zwykłe przeglądy.

  • Szczegółowa kontrola różnych komponentów
    1. Cała maszyna
    2. Silnik
    3. Podwozie
    4. Przekładnia/sprzęgło/wały przegubowe
    5. Hamulec
    6. Układ kierowniczy
    7. Podnośnik
    8. Hydraulika
    9. Kabina
    10. Elementy doczepiane/obudowa maszyny
    11. Konserwacja podstawowa
    12. Elektryka/elektronika
    13. Zaczep
    14. Napędy
    15. ...


    Należy pamiętać, że pakiety serwisowe różnią się zależnie od typu maszyny i częstotliwości przeglądów.

Zgłoszenie konserwacji

Dzięki funkcji Remote Service maszyna zgłasza się w zakładzie CLAAS odpowiednio wcześnie przed zbliżającym się przeglądem. Ponadto okresy między przeglądami są oczywiście odnotowane w dokumentacji pojazdu. Regularnie przeprowadzane profesjonalne przeglądy minimalizują ryzyka przestoju, gdyż brak środków eksploatacyjnych lub zużycie części jest odpowiednio wcześnie wykrywane.

Uzgodnienie terminu

Dzięki zgłoszeniu nadchodzącego przeglądu serwisant CLAAS kontaktuje się z klientem odpowiednio wcześnie, co zapewnia znaczną swobodę planowania. Takie rozwiązanie gwarantuje maksymalny stopień wykorzystania maszyny. Rzecz jasna zostaje wspólnie ustalone, czy przegląd ma odbyć się w zakładzie czy też na miejscu.

Oferta konserwacji

Kalkulacja kosztów przeglądu odbywa się zawsze szybko i przejrzyście za pomocą cyfrowego narzędzia „Maintenance Online”. Standardowo oprócz ogólnej kontroli pojazdu przeprowadzane są takie czynności jak wymiana pojedynczych części zużywalnych, aktualizacja oprogramowania, regulacja istotnych komponentów lub kontrola poziomu płynów. Związane z tym koszty są prezentowane w szybki i przejrzysty sposób.

Przygotowanie konserwacji

Dzięki terminowemu planowaniu serwisant może w optymalny sposób przygotować się do czekających go zadań, a dzięki zdigitalizowanej historii maszyny szybko zorientować się w stanie maszyny. Odpowiednio wcześnie przygotowuje potrzebne materiały eksploatacyjne i części CLAAS ORIGINAL.

Przeprowadzenie przeglądu

Działania serwisantów CLAAS wykraczają daleko poza zalecenia zawarte w instrukcji obsługi: Poza różnorodnymi zagadnieniami z zakresu konserwacji serwisant zapewnia kompleksowe i indywidualne doradztwo; jego wiedza bazuje między innymi na najnowszych informacjach i doświadczeniach zgromadzonych w globalnej sieci CLAAS. Ponadto ma do dyspozycji niezbędne narzędzie specjalne, które zapewnia efektywne wykonanie prac.